18 January, 2017

Alive

Assalamualaikum WRT dan salam sejahtera!

Alhamdulillah syukur kehadrat Illahi atas kurniaan-Nya saya masih lagi diberi kesempatan dan ruang masa yang ada ini untuk menyambung tugasan sebagai salah seorang guru KPM daripada ratusan ribu yang lain. Syukur yang teramat sangat kerana dengan izin-Nya jua saya yang kerdil dan dhaif ini berupaya menaip dan menitipkan kata- kata dalam blog ini.

Doa dan harapan agar blog ini menjadi lidah penyambung yang berguna antara saya dan pembaca yang barangkali terdiri daripada guru, pelajar dan ibu-bapa. Sudah tentu ada dalam kalangan audien menantikan sesuatu yang baharu dan berlainan daripada sebelumnya terutamanya dalam memperkasakan subjek biologi ini.

Sebenarnya, zaman sekarang ini semakin kurang agaknya orang nak layari blog yang seumpama ini kerana kehadiran pelbagai media sosial seperti facebook, Whats App, Telegram dan WeChat telah memberi impak sama ada positif atau negatif. Semuanya terpulang kepada kita. Kita yang mengawalnya atau kita dikawal oleh teknologi di hujung jari itu. Bak kata pepatah: 'Pisau ada ditangan anda, silakan untuk memotong atau dipotong'.

InsyaAllah, saya tidak kikir untuk berkongsi sesuatu yang saya ada untuk anda semua. Walaupun ada yang perlu dibeli. Bukan semuanya free kan!

Selamat Maju Jaya.

Bio Sempoi Je:)

No comments:

Post a Comment